Vzhled zaměstnanců a firemní kultura

Se vzhledem vašich poboček či prodejen souvisí také vystupování a vzhled vašich zaměstnanců. Pokud vás dobře reprezentují, zákazník se k nim rád vrací a buduje si k nim důvěru.
Našim partnerům pomáháme definovat nejen vzhled firemního oblečení, ale především firemní kulturu. Tedy jak by měli zaměstnanci komunikovat se zákazníkem, jak mají odpovídat na určité otázky a jak by se měli chovat.




Co všechno řešíme v případě firemní kultury?

  • Způsob, jakým zaměstnanci komunikují se zákazníkem (tón hlasu, způsob vyjadřování apod.)
  • Způsob řešení nejčastějších problémů – jasné scénáře
  • Odpovědi na nejčastější dotazy zákazníků
  • Způsob předávání informací k zákazníkovi (ústně, leták, vizitka apod.)
  • Vzhled oblečení zaměstnanců
  • Způsoby řešení častých situací na prodejně, nebo pobočce
  • Mystery shopping – pravidelná kontrola dodržování pravidel utajeným zákazníkem

Je firemní kultura důležitá?

Pokud nejste vy sami na prodejně, potřebujete, aby se vaši zaměstnanci chovali k zákazníkům tak, jako byste tam byli vy sami. A k tomu je potřeba, aby věděli, jak byste se chovali vy. Bez toho ztratíte své prodejny či pobočky a předáte je do rukou svých zaměstnanců. A to je škoda. Vy máte ideu, jak by měla vaše firma komunikovat se zákazníky.
A díky firemní kultuře ji můžete přenést i na vaše zaměstnance. A to se netýká jen vztahu k zákazníkům, ale i navzájem k sobě.