Tištěná propagace

Pomůžeme vám s volbou těch správných tištěných médií, která budou mít dopad na získávání zákazníků. Vybereme je přesně podle vašeho cílového zákazníka. Současně vám navrhneme, zda je lepší článek, nebo inzerát.
Raději investujeme do jiných typů propagace, než abychom utratili vaše prostředky za média, která vám žádné zákazníky nepřinesou.




Jak postupujeme v případě tištěných médií?

  • Upřesníme si s vámi cíle kampaně
  • Navrhneme jednotlivá tištěná média
  • Připravíme vhodné způsoby prezentace v těchto médií
  • Připravíme pro vás PR články vhodné pro oslovení vašich zákazníků
  • Změříme přínos tištěné propagace – ať už inzerátu, nebo článků

Je důležitá propagace v tisku?

Propagace v tisku je důležitá pro některé typy našich partnerů. Záleží vždy na způsobu prodeje a typu produktu či služby. A samozřejmě na cílech kampaně či kampaní. Díky našim zkušenostem od nás nedostanete návrhy, za kterými si nestojíme.
Díky vhodné kombinaci přesně zacílených článků a inzerátů vám umíme pomoci získat více zákazníků. Pokud bychom však viděli, že bude výhodnější jiný způsob, pak vám ho navrhneme i s odhadovanými výsledky.